Barbora Franeková nás reprezentuje na Miss World
3. decembra 2009Na víťazku čaká miliónová zmluva
5. decembra 2009Slogan „Staň sa pätnástou Miss Slovensko a vyhraj!“ dominuje v úvodnej kampani prestížnej súťaže krásy. Podľa riaditeľky súťaže Miss Slovensko, by dievča, ktoré vyhrá, nemalo byť len pekné. „Pre mňa osobne by mala byť charizmatická a mala by to byť dievčina, ktorá zaujme aj niečím iným ako je prirodzená vonkajšia krása,“ povedala Hablovičová. Ako ďalej povedala, Miss Slovensko by nemala mať problém komunikovať na rôzne témy a mala by dostatočne reprezentovať nielen Slovensko ako krajinu vo svete. „Ale aj nás organizátorov počas celého roka kraľovania,“ dodala. V nedeľu 6. decembra výber semifinálových dievčat ukončia organizátori v Bratislave.
Záujemkyne majú už niekoľko rokov zjednodušené prihlásenie sa do súťaže. Stačí, keď prídu priamo na kasting a splnia podmienky súťaže. Tie sú: slečny musia byť slobodné, bezdetné, vo veku 18 – 24 rokov, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť a výšku nad 170 centimetrov.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, televízia Markíza
Organizátori: Produkčný dom Forza, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni partneri: AquaCity – vodný raj pod Tatrami, Hypernova – lacnejší ako u susedov
Hlavní partneri: Kúpele Brusno, Brusnianka, cestovná kancelária FIRO-tour, Hotel Mama´s Bratislava, Volkswagen, Maestro, Nová Marianka, CasaMia, Terra Medica
Reklamný partner: Provimi Pet Food
Oficiálny dodávateľ: epilla
Partneri kastingov: hotel Yasmin, hotel Carpe Diem, Holiday Inn Žilina, hotel Arcade, hotel Magnus, hotel Alexander´s, hotel Gate One
Mediálni partneri: Nový Čas, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Markíza, Žurnál, Šport, Slovenská pošta, Rádio Okey, Zoznam.sk, Boomerang Media, Kam do mesta, SITA, ISPA