Začal sa predaj lístkov na Miss Slovensko v sieti Eventim
27. marca 2009Finalistky Miss Slovensko na palube Danube Wings
30. marca 2009V poradí druhé sústredenie finalistiek už tradične otvára posledné dejstvo súťaže MISS Slovensko, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA. Poslednú marcovú nedeľu odleteli dievčatá z Bratislavského letiska novou leteckou spoločnosťou Danube Wings na deväť dní do AquaCity Poprad. Záverečné sústredenie je zamerané najmä na prípravu finalistiek a nácviku choreografie, ktorú ma na starosti choreograf Peter Varady. Dievčatám sa spolu s poprednými slovenskými vizážistkami bude venovať aj tím kaderníkov štúdia krásy Pierot. Hlasová pedagogička VŠMU pani Ľudmila Machatsová bude pripravovať finalistky na najobávanejšiu časť večera – rozhovor.
Po skončení záverečného sústredenia sa budú dievčatá pripravovať individuálne a opäť sa stretnú necelý týždeň pred finále. Na plné obrátky prebieha aj príprava scény a priameho prenosu. Slávnostné finále súťaže krásy MISS Slovensko 2009 sa uskutoční v priamom prenose TV Markíza v piatok 17. apríla 2009 zo Sibamac arény v NTC, Bratislava. Na poste režiséra sa tento rok opäť objaví Peter Majeský.
Generálni reklamní partneri: Euronics – elektro z Vášho mesta, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami, Hydrotour – máme radi leto, Hypernova – Nízke euroceny nás bavia
Hlavní reklamní partneri: ECO – INVEST, Kúpele Brusno, oficiálna voda Brusnianka, Volkswagen, Falkensteiner Hotel Bratislava, Alizé, Fis Group Slovakia, Arent Development
Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Miluna – Spirit Slovakia, Puma Slovakia, Bourjois, Fiorangelo, Slovenská pošta, Energo control, InetPro
Oficiálni dodávatelia: Domica Resort, Hotel Bonbón, Samsung, Unique, Jana Pištejová, Fero Mikloško
Mediálni partneri: Rádio Okey, Nový Čas, Zoznam.sk, Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Nedeľa, Eva, Rebecca, Šport, Kam do mesta, SITA, ISPA