Missky na Výstave nábytku
11. marca 2006Hlasovanie Miss Sympatia a Miss Internet už rozbehnuté
17. marca 2006Dievčatá už absolvovali náročné fotenie módy a plaviek do exkluzívneho katalógu MISS. Fotoaparátu sa aj tento rok ujal známy fotograf Jakub Klimo, o dokonalý výzor sa postarali vizážistky Klára Surdusová a Katka Kmecová s dekoratívnou kozmetikou Pupa, kaderníci zo salónu Pierot a styling mali na starosti návrhári Lukáš Kimlička a Boris Hanečka. Fotilo sa v náročných podmienkach hotela Holiday Inn a starého kaštiela v Holíči. O sexi plavky sa postaral návrhár Lukáš Kimlička a celkový výsledok stál rozhodne zato – diváci sa budú mať na čo tešiť.
Dnes bola finalizovaná televízna upútavka o Miss Sympatia. V netradičnom prostredí a netradičnou formou sa od 17. marca až po samotné finále budú dievčatá usilovať o priazeň divákov.
Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, štúdio krásy Pierot, Toshiba, farmaceutická spoločnosť Schering a Slovenské liečebné kúpele Turčianské Teplice. Reklamnými partnermi sú Air France, nábytkové štúdio Casa Mia, Diesel, Grand hotel Permon, Green Art – kvetinové dekorácie, Moravia Energo a Víno Nitra. Oficiálni dodávatelia: Grandhotel Starý Smokovec, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Pupa shop – Shopping Palace, Unique – Jana Pištejová. Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Gerin, ISPA, Rádio Okey, Rádio Dúha, Rádio Zet, N-Rádio a Žilinský večerník.