Predstavili sa finalistky Miss 2006
14. januára 2006Missky na Výstave nábytku
11. marca 2006Od verejného predstavenia finalistiek súťaže MISS 2006, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA sa začal náročný kolotoč intenzívnych príprav na finálový večer, ktorý sa uskutoční v apríli. Jeho súčasťou sú dve týždňové sústredenia prvé v Grandhoteli Starý Smokovec a druhé v Grand hoteli Permon v Podbanskom kde sa budú dievčatám venovať profesionálni kaderníci a vizážisti, stylisti, choreograf a hlasová pedagogička.
V Starom Smokovci si dievčatá si dosýta užili nielen prítomnosť kamier – sústredenie je totiž súčasťou dokumentov, ktoré odvysiela TV Markíza, ale aj Vodný svet a čaro zimných radovánok. Najväčší úspech u všetkých finalistiek mala jazda na sánkarskej dráhe.
Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2006 sú: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Bonaqua – prameň vašej krásy, Terno – stávková kancelária. Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, cestovná kancelária Hydrotour, hotel Holiday Inn, Kobok, štúdio krásy Pierot, farmaceutická spoločnosť Schering a Slovenské liečebné kúpele Turčianské Teplice. Reklamnými partnermi sú Air France, nábytkové štúdio Casa Mia, Diesel, Grand hotel Permon, Green Art – kvetinové dekorácie a Víno Nitra. Oficiálni dodávatelia: Grandhotel Starý Smokovec, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Pupa shop – Shopping Palace, Unique – Jana Pištejová. Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka a Star, mesačníky Eva, Rebecca, Miau, goldMAN a goldCAR, SITA, TASR, Gerin, ISPA, Rádio Okey, Rádio Dúha, Rádio Zet, N-Rádio a Žilinský večerník.