Vyhlásenie súťaže MISS 2002
31. októbra 2001Záverečné sústredenie a PRESS DAY MISS 2002
26. marca 2002Bratislava (26. január 2002). Verejným predstavením finalistiek v bratislavskom hoteli Holiday Inn vstupuje súťaž krásy MISS 2002 do ďalšej etapy. Celý projekt odštartoval už vlani na jeseň, kedy organizátori, ktorými sú Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA, vyhlásili prvý ročník prestížnej súťaže krásy v novom miléniu.
Projekt MISS 2002 má niekoľko etáp. Samotné vyhlásenie súťaže bolo sprevádzané masívnou mediálnou kampaňou v elektronických a tlačených médiách, ktoré uverejňovali prihlášku do súťaže. Na jej základe boli všetky prihlásené uchádzačky pozvané na jeden zo štyroch výberových kastingov. Tie sa uskutočnili na regionálnom princípe v polovici januára v Nitre, Banskej Bystrici, Košiciach a Bratislave.
Po verejnom predstavení finalistiek médiám, reklamným partnerom ako aj širokej verejnosti ich koncom marca čaká týždňové sústredenie v hoteli Permon v Podbanskom. Samotné finále sa uskutoční v bratislavskom Istropolise v priamom prenose TV MARKÍZA v sobotu 13. apríla 2002. Organizátori sa opäť budú snažiť pripraviť divácky atraktívny program, ktorý v minulom roku dosiahol rekordnú sledovanosť 46,5 %.
Korunku najkrajšej Slovenke roku 2002 odovzdá úradujúca MISS 2001 Jana Ivanová. Spolu s korunkou získa MISS 2002 aj nový model osobného automobilu Toyota Corolla. Okrem toho víťazka získa ročnú honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, exotický letecký zájazd, kozmetické balíčky a ďalšie ceny.
Naprázdno neobídu ani I. a II. VICEMISS 2002, na ktoré čaká takisto celý rad hodnotných cien. Okrem honorovaných zmlúv s Produkčným domom FORZA a exotického leteckého zájazdu to je kolekcia obuvi od značky Mixer či módna kolekcia Mötivi. Navyše všetkých dvanásť finalistiek vrátane náhradníčky získa sadu športového oblečenia Reebok.
Na víťazku diváckeho hlasovania, MISS SYMPATIA 2002, čaká osobný automobil Toyota Yaris. Výherca ďalšej Toyoty Yaris bude v priamom prenose vyžrebovaný spomedzi účastníkov audiotexovej súťaže. Okrem toho bude vyhlásená a patrične odmenená aj MISS PRESS, ktorá vzíde s hlasovania akreditovaných novinárov či MISS INTERNET a MISS najkrajšie vlasy – MISS WELLA Vivality.
Dôležitú úlohu zohráva v projekte MISS 2002 mediálna podpora, o ktorú sa postarali denníky Nový čas, Národná obroda a Šport, týždenníky Markíza, Slovenka a Prekvapenie, mesačníky Ženský magazín, Auto Magazín, Maxi Super, Miau a Harmónia, billboardová spoločnosť ISPA a tlačová agentúra SITA. Poďakovanie za mediálnu podporu pri organizovaní castingov patrí aj Žilinskému večerníku, Košickému večeru, N Rádiu a rádiu Kiks.
Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2002 sú WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, Česká poisťovňa Slovensko, AGW – Vaša cesta istoty, CK Hydrotour a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú Poisťovňa Drukos, športové oblečenie Reebok a hotel Holiday Inn. Reklamným partnerom je spoločnosť Modeta, dodávateľ plaviek MERYL. Oficiálni dodávatelia: kozmetika BOURJOIS Paríž, obuv značky MIXER, modely značky Lýdia Eckhardt, Mötivi a oblečenie odevnej firmy KARIN od Karin Tomaškovičovej, v ktorom sa finalistky prezentujú na verejnom predstavení.