Najkrajšie Slovenky 2012 líči Marionnaud v spolupráci s Artdeco
8. februára 2012Finalistky Miss Slovensko dostali špeciálny mediálny tréning
28. februára 2012Dvanásť šarmantných finalistiek Miss Slovensko 2012 odcestovalo na prvé spoločné sústredenie, ktoré im organizátori súťaže pripravili v romantickom prostredí GrandCastle v Liptovskom Hrádku.
V priestoroch historického kaštieľa, o ktorého rekonštrukciu sa pred pár rokmi postarala podnikateľka Dagmar Machová, strávia slovenské krásky takmer týždeň. ,,V GrandCastle nás čakalo skutočne veľmi milé privítanie, no už v prvý deň sme sa pustili do nácviku. Cieľom sústredenia je totiž okrem utuženia kolektívu aj prvá príprava na finálový večer. Dievčatá tak absolvujú mediálny tréning, cvičenia Zumby na spevnenie postavy, ale aj nácvik chôdze s choreografom Petrom Varadym, „ povedala tvár a hovorkyňa Miss Slovensko 2012 Magdaléna Šebestová, ktorá dohliada na celú prípravu finalistiek.
Dievčatá bývajú v komnatách kaštieľa, ktoré sú historicky zariadené a k dispozícii majú aj Wellness & Spa. Koncom týždňa sa ale bude aj oslavovať. Práve počas sústredenia má totiž 19. rokov súťažiaca Martina Cabanová a Romana Boboková bude oslavovať meniny.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, Viaderm – pre krásu zvnútra
Hlavní reklamní partneri: Stavoing SK, cestovná kancelária Hydrotour, Volkswagen, Matador, Double Tree by Hilton Bratislava, Marionnaud parfumérie a značka Artdeco, AquaCity Poprad, Elesko, ilovesale.sk
Reklamní partneri: Edymax Holding, Frederique Constant, GrandCastle, Chateau Földváry, Barzzuz
Oficiálni dodávatelia: Piellux – kožená galantéria, Štúdio Good Vibes, Pierot Exclusive, aftershock London
Mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, Eva, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Slovenský Telegraf, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, BlueSky media, Adspace, Willmark