Influencerku Fashionspy a finalistky Miss Slovensko 2021 spojili sociálne siete a sekt Hubert
27. mája 2021GOSH COPENHAGEN, hlavný reklamný partner MISS SLOVENSKO 2021
18. júna 2021Fotograf Lukáš Kimlička aj tento rok pripravuje Fashion editorial pre magazín Eva-hriešne dobrá s finalistkami projektu Miss Slovensko. Dievčatá sa vždy na stretnutie s ním tešia a nebolo tomu inak ani tento rok. Na výsledok si ale ešte budeme musieť počkať, keďže editoriál vyjde aj v augustovom čísle magazínu, ktoré vyjde 16.júla 2021. Fotilo sa v modeloch módneho domu Alizé, vybraných kúskoch módneho e-shopu Answear.sk, ale aj v najnovšej kolekcii riaditeľa súťaže Miss Slovensko Michaela Kováčika, čo bol nápad samotného Lukáša Kimličku . S doplnkami sa pridal aj dlhoročný partner projektu Miss Slovensko – slovenský výrobca svadobných obrúčok Loretta, ktorý vyrába aj šperky na bežné nosenie. Styling pod dohľadom štylistu Alexa Lindova doplnili kabelky Coccinelle a okuliare z Fokus očná optika. A obuv už druhý rok zastrešuje v projekte Miss Slovensko značka Steve Madden.
Okrem fotenia editoriálu absolvovali finalistky aj nakrúcanie televíznych spotov k hlasovaniu o titul EVA Miss Sympatia 2021. ,,Televízne spoty k hlasovaniu a napokon aj Fashion editorial do magazínu EVA by mali vyznieť veľmi elegantne a chick. Žiadne veľké vlny vo vlasoch, ani ružové stylingy. Môj štýl každý dobre pozná. Je o minimalizme, ktorý nechá vyniknúť kráse ženy,” hovorí riaditeľ súťaže Michael Kováčik.
Finalistky však počas druhého sústredenia absolvovali aj niekoľko zaujímavých stretnutí, ktoré sú pred finálovým večerom a vstupom do ostro sledovaného sveta sociálnych sietí veľmi dôležité. Workshop na tému „Ako byť úspešnou influencerkou na sociálnych sieťach“ viedla pod patronátom sektu Hubert úspešná influencerka a čerstvá finalistka súťaže SOWA (Social Award Slovakia) @fashionspy Mirka Dobiš, ktorá si na Instagrame vybudovala viac ako 60 – tisícovú základňu sledovateľov.
S hlasovaním o titul EVA Miss Sympatia bola spojená aj ďalšia aktivita finalistiek – zoznámenia sa s aktivitami Ligy za duševné zdravie, ktorej tento rok poputuje výťažok z diváckeho hlasovania. So svojim vlastným príbehom sa pred dievčatami a zástupcami linky dôvery Nezábudka podelila vicemiss 2020 Kristína Víglaská a neskôr sa pridali aj iné dievčatá, pre ktoré bolo takéto stretnutie opäť ďalším plusom celého projektu.
Foto: Peter Stas
Fotografie z druhého stretnutia finalistiek nájdete tu: https://www.miss-slovensko.sk/fotogalerie/
Organizátori: LGM Production v spolupráci s Oklamčák Production a TV JOJ
Hlavní reklamní partneri: spoločnosť ISMONT – Riviéra Nitra, GOSH Copenhagen, DoubleTree by Hilton Bratislava, Dr. Martin zubná klinika, AquaCity Poprad, ENERGOGAS
Technologický partner: PLANEO Elektro
Reklamní partneri: XOXO Body & Mind, The Bridge – English Language Centre, NH COLLECTION PRAGUE CARLO IV, DEMI šport plus, PANASONIC, FITSHAKER, Omnia Holding SE, Omnia 2000, Omnia Motors, Omnia KLF, Fors-stav, R-media
Oficiálny sekt: HUBERT L´Original
Oficiálni dodávatelia: ENVY Therapy, LORETTA® wedding jewellery, svadobný salón WEM, vlasová kozmetika značky Gold Professional Haircare, Royal Cleaning Bratislava, Reštaurácia HEPPiApple Bratislava, Chez Balzac
Oficiálne plavky: RELLECIGA; Športové oblečenie: Bjorn Borg; Oficiálna obuv: Steve Madden;
Produktoví partneri: Super mixér Nutribullet Rx od Delimano.sk, Piz Buin – slnečná starostlivosť, Shine and Shine
Hlavný mediálny partner: Eva – hriešne dobrá
Mediálni partneri: Rádio Jemné, denník Šport, auto motor a šport, tlačová agentúra SITA, BigMedia