
Michael Kováčik pripravuje pre nové finalistky exkluzívne sústredenie
23. decembra 2019
Desať vecí, ktoré získate vstupom do projektu MISS SLOVENSKO
9. januára 2020
Sociálne médiá sú v súčasnosti neoddeliteľnou súčasťou verejného diania. Komunikujú pomocou nich politici, významné spoločnosti a úrady, ale aj súťaž Miss Slovensko. Dievčatá, ktoré sa tento rok rozhodli uchádzať o titul Miss Slovensko by tak mali byť súčasťou sociálnych sietí samotnej súťaže, na ktorých sa zverejňujú vždy aktuálne novinky.
Súťaž Miss Slovensko má svoj účet na instagrame @missslovensko, facebooku Miss Slovensko @missslovenskoofficial , ale aj na youtube. Správu celej skupiny sociálnych sietí riešime v Miss Slovensko interne, to znamená, že nám ich nespravuje žiadna agentúra a všetky fotografie a informácie prichádzajú i odchádzajú z našej organizácie.
Prihlasovanie sa do súťaže Miss Slovensko 2020 končí 15.1.2020 o polnoci. Nárast prihlášok a kvalita spracovaných videovizitiek nás veľmi milo prekvapili a získali sme spätnú väzbu, ktorá jasne hovorí, že náš projekt má stále zmysel a mnohokrát ho vidíte presne tak, ako my v organizácii Miss Slovensko. Odpovede na jednotlivé prihlášky bude riaditeľ súťaže Michael Kováčik posielať od 16.1.2020 do 17.1.2020.
Našou snahou je okrem iného dať šancu mladým dievčatám, ktoré chcú vystúpiť zo svojej komfortnej zóny, získať nové skúsenosti s tímovou prácou, nájsť si reálne priateľstvá i pomôcť iným. Verte, že na projekte pracujeme každý jeden deň a snažíme sa pripraviť pre finalistky zaujímavý program. Tak, aby počas finálového večera mohli vyjsť na pódium pred tisícky divákov a byť hrdé na to, že sú v projekte Miss Slovensko.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
LGM Production v spolupráci s Oklamčák Production a TV JOJ
Generálny reklamný partner: NOVIS Poisťovňa
Hlavní reklamní partneri: HYUNDAI, cestovná kancelária Hydrotour, Projekt Opál Jarovce, GOSH Copenhagen, DoubleTree by Hilton Bratislava, AquaCity Poprad, Československý lev
Technologický partner: PLANEO Elektro
Reklamní partneri: NUTRI FOOD PLAN – redukčný a výživový program, Hair studio Jirko Blatný, Rezort Gothal Liptovská Osada, the Bridge – English Language Centre, Omnia Holding SE, Omnia 2000, Omnia Motors, Omnia KLF, Lombardi Fashion House
Mediálni partneri: Eva – hriešne dobrá, Rádio Jemné, denník Šport, auto motor a šport, Top Fashion magazin, tlačová agentúra SITA, BigMedia