GOSH COPENHAGEN, hlavný reklamný partner MISS SLOVENSKO 2017
18. marca 2017Začalo sa hlasovanie o titul EVA Miss Sympatia
22. marca 2017Vstúpte do nákupnej rozprávky Auparku Bratislava od 16. do 19. marca. Čakajú na vás opäť raz Hriešne dobré nákupy. Tentokrát s Alicou a krajinou zázrakov. „Shopping apetít“ prebudí ponuka od viac ako 150 značiek, exkluzívny darček v podobe tašky od Hany Převrátilovej, ako aj nabitý program plný módnych trendov. Tohtoročným bonbónikom je prehliadka top slovenských dizajnérov, vďaka spojeniu nákupného centra s podujatím Fashion LIVE!.
S Alicou v krajine nákupných zázrakov
Hriešne dobré nákupy budú túto jar doslova rozprávkové. Aupark vás vezme do nákupnej rozprávky Lewisa Carrolla. Stretnete v ňom takmer všetky postavičky z ikonickej knihy Alica v krajine zázrakov, od klobučníka až po samotnú Alicu. Tá bude čakať na deti v čarovnej detskej zóne.
Na svoje si prídu aj dospeláci. Okrem výhodných nákupov na nich čakajú už tradičné prehliadky jarných kolekcií v stylingu Alexa Lindova. Tento rok navyše i dizajnérsky bonbónik – prehliadka top slovenských návrhárov v spolupráci s Fashion LIVE! Okázalé modely od Borisa Hanečku, Marcela Holubca, Martina Hrču a Lenky Sršňovej ovládnu rozprávkovo štylizované prehliadkové mólo v piatok popoludní. Outfity predvedú atraktívne finalistky súťaže Miss Slovensko 2017. Aupark sa stal ich tohtoročným partnerom. Súťaž o najkrajšiu Slovenku nie je jedinou spoluprácou. Nákupné centrum štartuje hneď niekoľko zaujímavých partnerstiev, jeho návštevníci sa tak môžu tešiť na nabitý fashion rok.
„So slovenskými dizajnérmi nespolupracujeme po prvýkrát. Tešíme sa, že po úspešnej Fashion Exhibition a Pop up store z minulosti máme pred sebou opäť spoločný projekt, vďaka ktorému prinesieme slovenskú dizajnérsku módu z ateliérov priamo k ľuďom. Sme radi, že sa staneme súčasťou inšpiratívnej módnej komunity podujatia Fashion LIVE!. Rovnaké nadšenie sprevádza aj spolupráca s Miss Slovensko 2017. Čaká nás silný rok v znamení módy a inšpirácií,“ prezrádza Petra Foltýnová, marketingová manažérka Auparku Bratislava.
Nenechajte si ujsť nenapodobiteľné modely od zvučných dizajnérov, ktorí fantáziou pri ich tvorbe ani trocha nešetrili. „Prezradím len toľko, že sme sa pri výbere modelov vybláznili. Mali sme absolútne voľnú ruku a tak veríme, že prehliadka bude pre návštevníkov Auparku Bratislava zážitkom,“ hovorí známy módny dizajnér Boris Hanečka.
Vernostných členov rozmaznávajú
Ste držiteľom Aupark vernostnej karty? Užívajte si s ňou Hriešne dobré nákupy naplno. Ako člen vernostného programu sa môžete počas podujatia tešiť na rozmaznávanie v podobe: VIP kupónov s ešte výhodnejšími ponukami, štýlovej tašky od Hany Převrátilovej v limitovanej edícii, vstupu do VIP lounge, 4 hodín parkovania zadarmo, zvýhodnenej ceny v detskom kútiku alebo zľavy na predplatné časopisu Eva.
Nie ste ešte členom, no chceli by ste sa ním stať? Stačí kliknúť a registrovať sa tu: http://aupark-bratislava.sk/signup, alebo prihlásiť sa priamo na infopulte centra, prípadne prostredníctvom mobilnej aplikácie Aupark.
Nákupné centrum Aupark je súčasťou celoeurópskej skupiny Unibail-Rodamco Group, ktorá vznikla spojením spoločností Unibail a Rodamco Europe v roku 2007. V súčasnosti táto silná obchodno-realitná skupina zastrešuje sieť 82 nákupných centier, ktoré svojim návštevníkom ponúkajú vybrané obchodné značky, kvalitné služby, ako aj možnosť nevšednej zábavy. Unibail-Rodamco Group, s pôsobnosťou v 12 krajinách Európy, je zárukou kvality a jedinečnosti tovaru i služieb, ktorá je, navyše, návštevníkom cenovo dostupná. Aupark Bratislava, ako dôležitá súčasť siete nákupných centier Unibail-Rodamco Group, reprezentuje filozofiu moderného centra. Ponúka kvalitné a obľúbené módne značky, prináša atraktívne možnosti trávenia voľného času, kultúrne i športové podujatia a rovnako je ideálnym miestom pre stretnutia každého druhu.