Novinári udelili prvý titul súťaže – Miss Press sa stala Michaela Nguyenová
7. apríla 2014Víťazkou súťaže Miss Slovensko 2014 je LAURA LONGAUEROVÁ
13. apríla 2014Prípravy 19. ročníka prestížnej súťaže krásy Miss Slovensko, ktorú organizujú Produkčný dom Forza, Oklamčák Production a TV JOJ, vrcholia. Už v sobotu
12. apríla sa v bratislavskej Incheba Expo aréne a v priamom prenose TV JOJ uskutoční očakávané finále, ktoré bude aj tento rok sprevádzať veľkolepá fashion show v réžii Tomáša Eibnera a Magdalény Šebestovej.
Dvanásť pôvabných finalistiek predvedie počas večera množstvo stylingov a modelov v šiestich kolekciách. ,,Zaujímavosťou tohto ročníka je, že na viac ako polovici všetkých stylingov sa podieľali bývalé víťazky a finalistky Miss Slovensko – Vladimíra Hreňovčíková, Lucia Povrazníková, Romana Škamlová, Mária Zelinová, Simona Slobodníková. Dnes sú to šikovné podnikateľky a svojou účasťou v tomto projekte dokazujú, že na súťaž Miss Slovensko sa jednoducho nezabúda. Vytvorili sme si takú misskovskú rodinu a tešíme sa na ďalšie šikovné dievčatá,“ hovorí riaditeľka súťaže Magdaléna Šebestová, ktorá je víťazkou Miss Slovensko 2006.
Tým však účasť bývalých víťaziek a finalistiek Miss Slovensko na tomto ročníku ani zďaleka nekončí. Napríklad minuloročná víťazka Karolína Chomisteková zahrá počas finálového večera v samostatnom čísle na husliach, vďaka ktorým si podmanila aj porotu na medzinárodnej súťaži Miss World. Na grafike a dizajne kolekcie Candy Land od NUPPL sa podieľa bývalá finalistka Jessica Šimonfyová a s vodou Aqua Angels vstúpila do projektu aj finalistka Miss Slovensko 2002 Linda Antal Rezešová. Sexi kolekciu spodnej bielizne od internetového predajcu saxana.sk zase priniesla do súťaže finalistka Miss Slovensko 2002 Veronika Dragulová.
Ďalšie kolekcie, ktoré diváci uvidia počas priameho prenosu 12. apríla, pripravili špeciálne pre finalistky Miss Slovensko módne návrhárky Laura Theiss a Jana Jurčenko. Doplnky budú pochádzať od Lindy Hudecovej z Linda´s Dream a módneho návrhára Roberta Bartolena, ktorý je každoročne aj autorom kytíc pre víťazky. Celý večer bude moderovať David Kraus, ktorý počas programu aj zaspieva.
Porota na čele s Magdalénou Šebestovou zvolí 12. apríla víťazku titulu Miss Slovensko 2014, ktorá bude Slovenskú republiku reprezentovať na medzinárodnej súťaži Miss WORLD. Titul Miss SYMPATIA zase získa finalistka, ktorá dostane najviac hlasov od esemeskujúcim divákov. Výťažok z tohto esemeskového hlasovania, ktoré potrvá až do posledných minút priameho prenosu, poputuje jedinému Detskému kardiocentru na Slovensku.
Možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke dostali aj priaznivci internetu, ktorí na jednotlivých internetových stránkach volia Miss INTERNET 2014, Miss DOLIVA 2014, Miss GOSH 2014, Miss PIEROT 2014. O držiteľke titulu Miss Press 2014 v predstihu rozhodujú akreditovaní novinári.
Víťazka súťaže získa postup na Miss World 2014, honorovanú zmluvu od Produkčného domu Forza, malý veľký Hyundai i10, unikátny mezonet v projekte III Veže s atraktívnym výhľadom na jeden rok a mnoho ďalších zaujímavých cien. Všetky finalistky si po skončení súťaže užijú týždňový pobyt od CK Hydrotour na Tureckej riviére v luxusnom hotelovom rezorte Gloria Serenity.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák production, TV JOJ
Počas predfinálovej tlačovej konferencie, na ktorej sa volila Miss Press, mali dievčatá oblečené košele imperiadesign.sk, ktoré mali na golieroch vyšité kolieska inšpirované výšivkou z obce Lubina.
Generálni reklamní partneri: cestovná kancelária Hydrotour, pleťová kozmetika Doliva
Hlavní reklamní partneri: Hyundai, Cresco Group – projekt III Veže, GOSH Cosmetics, DoubleTree by Hilton Bratislava, AquaCity Poprad, B2B Clean, Business Lease
Partner: TIPOS
Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Organická káva, Inštitút estetickej medicíny, Chateau Földváry, Aqua Angels, Voderady One Fashion Outlet, Fruxi Fresh
Oficiálni dodávatelia: Falck Emergency, BEPON, Fiorangelo, Linda´s dream, Moloko, Fresh Garden Salads, Imperia, Fashion SOS, Luxury Mall Voderady, Nuppl, Jana Jurčenko, Laura Theiss, Róbert Bartolen, Noble
Produktoví partneri: Hutira Wine, Ital Moto, Pilsner Urquell, Goral Vodka
Mediálni partneri: Nový Čas, Eva, čas.sk, Rádio Jemné melódie, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, SITA Slovenská tlačová agentúra, BigMedia, Willmark