Finalistky MISS SLOVENSKO 2014 fotili Fashion na exkluzívnej terase Troch veží
17. februára 2014Novým mediálnym partnerom Miss Slovensko sa stalo Rádio Jemné Melódie
27. februára 2014Dvanásť finalistiek Miss Slovensko 2014 nakrúcalo cez víkend televízne spoty k hlasovaniu o Miss Sympatia. Tie sa budú odohrávať vo veselom duchu a predstavia dievčatá, ako zábavne si vedia užiť takzvané babské jazdy v domácom prostredí. Či už je to večer pri krbe, babská jazda pri bazéne, alebo vankúšová vojna v plnej paráde. ,,Splnil sa nám taký malý detský sen. Každá z nás asi videla muzikál Neberte nám princeznú a tú vankúšovú bitku. Teraz sme si to mohli užiť na vlastnej koži,“ zhodli sa finalistky, po ktorých nakoniec upratovala sama riaditeľka Magdaléna Šebestová. ,,Dievčatá boli skvelé, úplne sa do toho obrazu vložili, presne ako som si predstavovala. Keďže už ale bolo dosť neskoro, radšej som ich potom poslala oddychovať a vysávač som chytila do ruky ja aj a ďalší ľudia zo štábu,“ povedala. Finalistky počas nakrúcania upútaviek vyspovedala aj riaditeľka súťaže Magdaléna Šebestová a tieto rozhovory uvidí divák počas priameho prenosu.
Dvanásť finalistiek Miss Slovensko bude o titul kráľovnej krásy bojovať 12. apríla apríla, v priamom prenose na TV JOJ. Hlasovanie o Miss Sympatia sa však začne už 10. marca a potrvá až do posledných minút finálového večera.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: cestovná kancelária Hydrotour, pleťová kozmetika Doliva
Hlavní reklamní partneri: Hyundai, Cresco Group – projekt III Veže, GOSH Cosmetics, DoubleTree by Hilton, AquaCity Poprad, B2B Clean, Business Lease
Partner: TIPOS
Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Organická káva, Chateau Foldváry, Voderady One Fashion Outlet, Fruxi Fresh
Oficiálni dodávatelia: Falck Emergency, BEPON, Fiorangelo, Linda´s dream
Mediálni partneri: Nový Čas, Eva, čas.sk, Rádio Jemné melódie, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, SITA Slovenská tlačová agentúra, BigMedia