Finalistky a ich prvé sústredenie
13. februára 2013Finalistky Miss Slovensko 2013 majú spoločnú favoritku
18. februára 2013Postupom do výberovej finálovej dvanástky súťaže krásy Miss Slovensko 2013 prišla väčšina dievčat po prvý do kontaktu s médiami. Riaditeľka súťaže Magdaléna Šebestová sa preto aj tento rok rozhodla dievčatá vyzbrojiť mediálnym tréningom, ktorý im pomôže zvládnuť trému, stres i nečakané novinárske otázky.
Finalistky dostali profesionálne vedený mediálny tréning od herečky Kataríny Šafaříkovej, ktorá pôsobí ako doktorantka na VŠMU a venuje sa mediálnym tréningom na vysokých školách. ,,Táto časť prípravy je veľmi dôležitá a vlani, kedy sme ju zaviedli po prvý raz, sa dievčatám páčila. Aj tentoraz teda dostali deväťhodinový tréning, ktorý sme rozdelili do dvoch dní,“ povedala riaditeľka súťaže Magdaléna Šebestová.
Finále súťaže Miss Slovensko 2013, ktorej organizátormi sú Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák Production a TV JOJ, sa uskutoční 14. apríla a v priamom prenose ho odvysiela TV JOJ.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, TV JOJ
Hlavní reklamní partneri: cestovná kancelária Hydrotour, AquaCity Poprad, hotel DoubleTree by Hilton Bratislava, GOSH Cosmetics, hotel Elizabeth – oficiálny hotel II. sústredenia, EMEL Bratislava, drevené kúpacie kade Saibot
Reklamní partneri: prírodná minerálna voda Jana, Pierot Exclusive, Chateau Földváry – oficiálny hotel I. sústredenia, Wellness Life, InetPro
Oficiálni dodávatelia: Bootcamp Slovakia, Juicy Couture, DOLLY by Le Petit Tom, Fiorangelo, VS Brands
Mediálni partneri: Nový Čas, Eva, čas.sk, Rádio Europa 2, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra, Pay-Per-Vision Media, Willmark