Do semifinále postúpilo sedemdesiat dievčat
6. decembra 2010Finalistky Miss Slovensko odcestovali do Thajska
6. januára 2011Organizátori súťaže krásy Miss Slovensko dnes po prvý raz predstavili vybraných dvanásť finalistiek pre tento rok. O prestížny titul a korunku najkrajšej Slovenky 2011 sa budú uchádzať dievčatá z rôznych kútov Slovenska, z ktorých väčšina študuje na vysokých školách.
Verejnosti sa prvýkrát predstavili v bratislavskom hoteli Gate One, odkiaľ už zajtra vycestujú na prvé spoločné sústredenie do Thajska. K dievčatám súťažiacim o zaujímavý titul krásy patria: Andrlová Radka z Malaciek, Ňurciková Michaela z Nových Zámkov, Ferková Lýdia zo Serede, Szitkeyová Daniela z Brestovian, Brežná Viera z Varína, Wzošová Michaela z Popradu, Kvasnicová Ľubica zo Zvolena, Grišlová Romana z Dubnice nad Váhom, Smolková Eva z Nemšovej, Valigurová Jana z Čeboviec, Macková Petra z Vyšnej Olšavy, Lukáčová Dušana z Veľkého Šariša.
O výbere finalistiek rozhodovala na kastingoch porota v zložení: fotograf – Branislav Šimončík, modelingový expert a riaditeľ modelingovej agentúry Exit Model Management – Andrej Taraba, nová tvár projektu a hovorkyňa súťaže Miss Slovensko – Tamara Heribanová, supervízorka Miss Slovensko – Lucia Hablovičová, aktuálne kraľujúca Miss Slovensko 2010 – Marína Georgievová, Jozef Oklamčák a choreograf Peter Varady.
„Na každom kastingu sme videli viacero zaujímavých dievčat. Našou prioritou bolo nájsť dokonalý súlad jedinečného vyžarovania, vystupovania a krásy telesnej. Táto súťaž je známa striktným vyzdvihnutím prirodzenosti ako najpresvedčivejšieho benefitu, práve vďaka ktorej sa dá s dievčatami bezproblémovo pracovať na rôznych polohách neskoršieho vizuálneho zadefinovania,“ povedala tvár a hovorkyňa projektu Miss Slovensko Tamara Heribanová.
Na víťazku súťaže opäť čakajú exkluzívne ceny a nominácia na medzinárodnú súťaž Miss World. Získa aj ročnú honorovanú zmluvu s Produkčným domom Forza na 33 tisíc eur, nový VW Passat, rodinný dom v Novej Marianke na rok a ďalšie zaujímavé ceny.
Organizátormi súťaže sú Produkčný dom Forza a agentúra Oklamčák Production.
generálni reklamní partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, TPD.sk – stabilné, bezpečné a spoľahlivé internetové elektro, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami
hlavní reklamní partneri: Oriflame – oficiálny vizážista, cestovná kancelária ESO travel, Volkswagen, Nová Marianka, hotel Gate One, TIPOS, Thermal Park Bešeňová, BS invest – J.P. Stav
reklamní partneri: šperky Giorgio Martello – Top Line Diamonds, Rowenta, Reebok, Pierot Exclusive, Fiorangelo
oficiálni dodávatelia: Nine Fashion, plavky She – Roal Group
mediálni partneri: Rádio Europa 2, Nový Čas, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, čas.sk, Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, Boomerang Media, SITA tlačová agentúra