Markíza aj vďaka Miss Slovensko dosiahla najlepší týždenný priemer v tomto roku

Marína Georgievová si prevzala kľúče od rodiného domu
12. apríla 2010
Najzaujímavejšie momenty Miss Slovnensko
13. apríla 2010
Marína Georgievová si prevzala kľúče od rodiného domu
12. apríla 2010
Najzaujímavejšie momenty Miss Slovnensko
13. apríla 2010

Víkend v znamení krásy, ladného pohybu a zábavy odštartovala Markíza v piatok. Priamy prenos súťaže krásy Miss Slovensko 2010 a korunováciu novej kráľovnej krásy sledovalo na obrazovkách Markízy 656-tisíc televíznych divákov. Vďaka tomuto záujmu dosiahol program v cieľovej skupine divákov 12+ podiel na trhu 35,5 % a sledovanosť 13,9 %. U mladších divákov boli dosiahnuté hodnoty 11,8/35,4%. Jubilejný 15-ty ročník súťaže krásy zaujal najviac divákov v Prešovskom kraji (shr 45,1 %). Najvyšší podiel dosiahol tento ročník súťaže v cieľovej skupine žien vo veku od 15 do 24 rokov (shr 55,2 %). Miss Slovensko 2010 sa stala 18-ročná študentka Marína Georgievová z Banskej Bystrice.


Organizátori: Produkčný dom Forza, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni partneri: Kláštorná – kráľovná minerálnych vôd, L´Oréal Paris – oficiálny vizážista Miss Slovensko, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami
Hlavní partneri: TIPSPORT SK, Kúpele Brusno, cestovná kancelária FIRO-tour, Hotel Mama´s Bratislava, Volkswagen, Nová Marianka, CasaMia, Terra Medica
Reklamní partneri: Cristaluna, Reebok, Fiorangelo, Unis, Manag
Oficiálni dodávatelia: Maria Galland – luxusná ošetrujúca kozmetika, hotel Chateau Bela, Gizia – luxusná dámska móda, plavky She – Roal Group, Eurosalaš Michalová pri Brezne, eGlu, HTC
Mediálni partneri: Nový Čas, Nový Čas pre ženy, Život, Eva, Markíza, Šport, Rádio Európa 2, Zoznam.sk, Slovenská pošta, Kam do mesta, SITA, ISPA

Zdieľajte