Miss Slovensko 2008 a finalistky odcestovali na dovolenku
9. júna 2008Aj Slovenská pošta je zdrojom informácií o Miss Slovensko 2009
13. októbra 2008Slogan „Staň sa Miss Slovensko a vyhraj!“ dominuje v úvodnej kampani prestížnej súťaže krásy, ktorá vstupuje do svojho štrnásteho ročníka. Súťaž MISS Slovensko 2009 sa začína samotným vyhlásením nového ročníka prostredníctvom mediálnej kampane, ktorá začala koncom septembra 2008. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo viac ako tisíc dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Tie sú rovnaké aj v tomto ročníku: dievčatá musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť, výšku nad 170 cm a v deň konania finále súťaže musia byť vo veku od 18 do 24 rokov.
Záujemkyne majú zjednodušené prihlásenie sa do súťaže a preto stačí, keď dievčatá prídu priamo na jeden z kastingov v Košiciach, Prešove, Banskej Bystrici, Žiline, Trenčíne, Nitre a Bratislave vždy od 14:00 do 17:00 hodiny. V hlavnom meste sa uskutoční aj neverejné semifinále. Vyvrcholením MISS Slovensko 2009 bude slávnostné finále, ktoré sa uskutoční v priamom televíznom prenose v Televízii Markíza.
Organizátori: Produkčný dom FORZA, Oklamčák Production, televízia Markíza
Generálni reklamní partneri: Euronics – elektro z Vášho mesta, AquaCity Poprad – vodný raj pod Tatrami, Hydrotour – máme radi leto, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí
Hlavní reklamní partneri: ECO – INVEST, Kúpele Brusno, oficiálna voda Brusnianka, SkyEurope Airlines, Mondi SCP, Volkswagen, Fis Group Slovakia, Arent Development
Reklamní partneri: Slovenská pošta, HASS, Pierot Exklusive
Mediálni partneri: Rádio Okey, Nový Čas, Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Nedeľa, Eva, Rebecca, Šport, Zoznam.sk, Plazmamedia, SITA, ISPA