MISS Slovensko 2008 a Miss Sympatia 2008 si prevzali automobil
14. apríla 2008Miss Slovensko 2008 a finalistky odcestovali na dovolenku
9. júna 2008Finalistky súťaže MISS SLOVENSKO 2008 koncom tohto týždňa odchádzajú na relaxačný pobyt Relax all inclusive do Thermal parku Bešeňová, ktorý bol hlavným reklamným partnerom Miss Slovensko 2008. Do Thermal parku príde všetkých dvanásť finalistiek a náhradníčka, vrátane novej Miss Slovensko 2008 – Edity Krešákovej. Pobyt absolvujú aj hlavní organizátori z Produkčného domu FORZA, Oklamčák Production a televízie Markíza, ako aj členovia organizačného štábu. Finalistky súťaže v rámci pobytu čaká okrem komplexných relaxačných služieb a wellness aktivít aj zaujímavý sprievodný program. K atrakciám bude určite patriť vyhliadkový let balónom či profesionálny kurz potápania.
Generálni reklamní partneri: Euronics – najväčšia sieť elektropredajní v Európe, Fajne – chutí každému, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí, Mercedes-Benz Slovakia
Hlavní reklamní partneri: Eco Invest, cestovná kancelária Hydrotour, Kúpele Brusno, Novostavby.sk, módna značka RESERVED, Thermal Park Bešeňová, Mojito
Oficiálna voda: minerálna voda Brusnianka
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Aquapark Tatralandia, Baťa, InetPro, Canadian Bilingual Institute
Oficiálni dodávatelia: značka GURU, Collagen Beauty Slovakia, Logic Display, A Briliant, STORM London, Axis Beachwear – Modeta Style, Veronika Hložníková, Janka Pištejová- Unique
Mediálni partneri: Rádio Okey, denníky Nový Čas a Šport, týždenníky Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Ľudia, Nový Čas nedeľa, Eva, Rebecca, SITA, TASR, Zoznam.sk, ISPA, Plazma media, Medias