
Finalistky Miss Slovesko 2008 darovali krv
6. marca 2008
Začal sa predaj lístkov na finále Miss Slovensko 2008
16. marca 2008
V poradí druhé sústredenie finalistiek už tradične otvára posledné dejstvo projektu prestížnej súťaže krásy MISS Slovensko 2008, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA. Kúpele Brusno, ktoré sa nachádzajú v srdci stredného Slovenska, v údolí Slovenského Rudohoria na úpätí severných svahov Vepra a v ústí doliny Peklo sa tak na viac týždeň (13. – 20. marec) stanú prechodným domovom pre dvanásť súťažiacich spolu s jednou náhradníčkou finále MISS Slovensko 2008.
Osem dní záverečného sústredenia je zameraných najmä na prípravu finalistiek a nácviku choreografie, ktorú ma na starosti choreografka Paulina Mrvová. Dievčatám sa spolu s poprednými slovenskými vizážistkami bude venovať aj tím kaderníkov štúdia krásy Pierot. Hlasová pedagogička VŠMU pani Ľudmila Machatsová bude pripravovať finalistky na najobávanejšiu časť večera – rozhovor.
Po skončení záverečného sústredenia sa budú dievčatá pripravovať individuálne a opäť sa stretnú necelý týždeň pred finále. Na plné obrátky prebieha aj príprava scény a priameho prenosu. Slávnostné finále súťaže krásy MISS Slovensko 2008 sa uskutoční v priamom prenose TV Markíza v piatok 4. apríla 2008 zo Sibamac arény v NTC, Bratislava. Na poste režiséra sa tento rok premiérovo objaví Peter Majeský.
Ešte viac ako tri týždne si môžu diváci vybrať svoju favoritku prostredníctvom upútaviek v elektronických a printových médiách, kde budú uverejnené portréty všetkých dvanástich finalistiek Miss Slovensko 2008. Hlasovanie prebieha formou SMS správ, ktoré pokračuje aj v priamom prenose – do poslednej chvíle pred uzavretím hlasovania a vyhlásením víťazky. Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke majú aj priaznivci internetu, pre ktorých je určené hlasovanie Miss Internet.
Generálni reklamní partneri: Euronics – najväčšia sieť elektropredajní v Európe, Fajne – chutí každému, Hypernova – za kvalitou sa ísť oplatí, Mercedes-Benz Slovakia
Hlavní reklamní partneri: Eco Invest, cestovná kancelária Hydrotour, Kúpele Brusno, Novostavby.sk, módna značka RESERVED, Thermal Park Bešeňová, Mojito
Oficiálna voda: minerálna voda Brusnianka
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Aquapark Tatralandia, Baťa, InetPro, Canadian Bilingual Institute
Oficiálni dodávatelia: značka GURU, Collagen Beauty Slovakia, Logic Display, A Briliant, STORM London, Axis Beachwear – Modeta Style, Veronika Hložníková, Janka Pištejová- Unique
Mediálni partneri: Rádio Okey, denníky Nový Čas a Šport, týždenníky Markíza, Žurnál, Nový Čas pre ženy, Život, Nový Čas Ľudia, Nový Čas nedeľa, Eva, Rebecca, SITA, TASR, Zoznam.sk, ISPA, Plazma media, Medias