Šebestová si užíva posledné dni kraľovania
12. marca 2007Missky podpísali honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA
30. apríla 2007Sibamac aréna v NTC, Bratislava sa stala v piatok 27. apríla večer dejiskom veľkolepého finále prestížnej súťaže krásy MISS Slovensko 2007, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s televíziou Markíza a agentúrou OKLAMČÁK Production. Slovenskou kráľovnou krásy pre rok 2007 sa stala Veronika Husárová. Prvou VICEMISS 2007 sa stala Romana Škamlová, titul druhej VICEMISS 2007 patrí Kristíne Valúškovej.
O víťazke titulu MISS SYMPATIA 2007 rozhodla verejnosť hlasovaním prostredníctvom SMS správ. Týmto titulom sa môže od piatkového večera pýšiť Romana Škamlová. Ďalšiu môžnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke mali aj priaznivci internetu, pre ktorých bolo určené hlasovanie o MISS INTERNET. Internetové hlasovanie prebiehalo od 19. marca do 26. apríla 2007. V tomto prípade zvíťazila Silvia Petrovičová, ktorá sa môže tešiť, rovnako ako vyžrebovaný hlasujúci, z atraktívnej ceny. Tradične nechýbalo ani hlasovanie akreditovaných novinárov o MISS PRESS, ktorí sa v prevažnej väčšine rozhodli venovať svoj hlas finalistke č. 3 Veronike Husárovej. Aj v tomto prípade sú pre víťazku a vyžrebovaného hlasujúceho určené zaujímavé a hodnotné ceny. Dvanásty ročník súťaže MISS Slovensko bol obohatený ešte o jeden titul, a to MISS PUPA make up, o víťazke ktorého rozhodli odborníci v oblasti vizáže, ktorí dievčatá počas celej prípravy i finálového večera líčili. Týmto titulom sa od včerajšieho večera môže pýšiť Sona Štefková.
Súťaž MISS Slovensko 2007 sa začala samotným vyhlásením nového ročníka prostredníctvom mediálnej kampane. Vo vybraných printových médiách bola uverejnená prihláška do súťaže. Záujemkyne museli spĺňať podmienky účasti: byť slobodné, bezdetné, museli mať slovenskú štátnu príslušnosť, výšku nad 170 cm a v deň konania finále súťaže museli byť vo veku od 18 do 24 rokov. Na ich základe boli dievčatá zaradené do siedmych regionálnych kastingov, ktoré sa uskutočnili v Košiciach, Poprade, Banskej Bystrici, Žiline, Trenčíne, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutočnilo aj neverejné semifinále a 14. januára sa uskutočnilo verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkou. Finalistky absolvovali komplexnú prípravou na dvanásty ročník súťaže krásy, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňala aj dve týždňové sústredenia, kde jedno sa uskutočnilo už začiatkom februára v exotickom Egypte. Záverečné sústredenie, ktoré sa uskutočnilo v Starom Smokovci, bolo zamerané najmä na prípravu finalistiek a nácvik choreografie, ktorú mal na starosti známy choreograf Jaroslav Moravčík. Dievčatám sa spolu s poprednými slovenskými vizážistkami venoval aj tím kaderníkov štúdia krásy Pierot. Hlasová pedagogička VŠMU, pani Ľudmila Machatsová, pripravovala finalistky na najobávanejšiu časť večera – rozhovor.
V programe samotného finále súťaže krásy MISS Slovensko 2007, ktorého moderátorkou bola Adela Banášová, sa predstavili okrem dvanástich finalistiek aj slovenské a české hviezdy napr.: Peter Nagy v duete s Jankom Ledeckým, vychádzajúca hviezda skupina Komajota, Jana Kirschner v absolútnej premiére nového duetu s Petrom Cmorikom, slovenská hudobná formácia Fragile, či česká kultová kapela Wanastovi Vjecy.
Generálni reklamní partneri: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle,
Harmony – nežný dotyk čistoty, Media Partner, PM Zbrojníky – láskavo dobrá chuť,
Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, Hotel Holiday Inn, cestovná kancelária Hydrotour, EveryDay Fresh, InetPRO, Miss Model Organization
Reklamní partneri: štúdio krásy Pierot, Okamea, značka Beata Rajská
Oficiálni dodávatelia: Pupa Shop – Shopping Palace, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, A Briliant Modeta Style, SkyEurope Airlines,
Canadian Bilingual Institute
Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka, Star, mesačníky Eva, Rebecca, Harmónia, MIAU, GoldMAN, WELLness, LA FEMME, SITA, TASR, ISPA, Plazma media, Rádio Okey, N – Rádio, Rádio Dúha