Katarína Holáňová sa vrátila zo súťaže Miss Europe 2006
6. novembra 2006Finalistky Miss Slovensko 2007 v pondelok odlietajú do exotiky
1. februára 2007Zástupcom médií, reklamným partnerom a ďalším pozvaným hosťom sa v bratislavskom hoteli Holiday Inn predstavili adeptky na titul najkrajšej Slovenky v súťaži krásy MISS Slovensko 2007. Slávnostné finále prestížnej súťaže spolu s dekorovaním dvanástej slovenskej kráľovnej krásy sa uskutoční v priamom prenose TV Markíza 27. apríla 2007. Hlavnými organizátormi súťaže MISS Slovensko 2007 sú Produkčný dom FORZA, agentúra OKLAMČÁK Production a televízia MARKÍZA.
Finalistky dvanásteho ročníka prestížnej súťaže krásy predstavil prítomným hosťom moderátor večera Marián Čekovský a o hudobné číslo sa postarala exoticky pôsobiaca slovenská speváčka Tina. Už tradične nemohli chýbať ani minuloročné finalistky na čele s úradujúcou Miss Slovensko 2006 Magdalénou Šebestovou, ktorá korunku odovzdá svojej nástupkyni už o tri mesiace. K finalistkám súťažiacim o najprestížnejší titul patria: Zuzana Králiková, Jarmila Jurdáková, Veronika Husárová, Soňa Štefková, Anna Rusinkovičová, Silvia Petrovičová, Eva Blahovcová, Jessica Šimonfyová, Kristína Valušková, Jaroslava Šebestová, Karin Šťastná a Romana Škamlová. V tak trochu neľahkej úlohe náhradníčky sa tohto roku ocitla Barbora Bašistová.
Celkovo sa siedmich castingov zúčastnilo takmer 1000 dievčat z celého Slovenska, ktoré spĺňali podmienky účasti: slobodná, bezdetná, slovenské občianstvo, výška nad 170 cm a v deň konania finále vek od 18 do 24 rokov. Následne boli všetky prihlásené dievčatá zaradené do siedmich regionálnych castingov. Uskutočnili sa od 20. do 26. novembra minulého roka v Košiciach, Poprade, Banskej Bystrici, Žiline, Trenčíne, Nitre a Bratislave. Do semifinále postúpilo 63 dievčat.
Ďalšou etapou MISS Slovensko 2007 je komplexná príprava finalistiek, ktorá zahŕňa dve týždňové sústredenia, kde jedno sa uskutoční už začiatkom februára v exotickom Egypte. Zamerané sú najmä na pohybovú prípravu dievčat, mediálny tréning či nakrúcanie dokumentu. Z pohľadu dievčat sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov či kaderníkov. Napokon v súťaži krásy môže zohrať úlohu každý detail. Táto fáza prípravy zahŕňa aj prípravu kampane Miss Sympatia a fotografovanie štýlového katalógu o ktoré sa postará fotograf Jakub Klimo.
Vyvrcholením dvanásteho ročníka súťaže MISS Slovensko 2007 bude slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch, čaká na víťazku súťaže MISS Slovensko 2007 okrem iného aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, exkluzívny model automobilu značky BMW, exotický letecký zájazd a množstvo iných cien. V hre sú aj honorované zmluvy pre I. vicemiss v hodnote 150 000 korún a pre II. vicemiss v hodnote 100 000 korún, osobný automobil BMW pre Miss Sympatia, exotické letecké zájazdy a mnoho hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na najprestížnejšie medzinárodné súťaže krásy Miss World, Miss Europe a Miss International. Zapojiť sa do hlasovania o Miss Sympatia sa skutočne oplatí -vyžrebovaný účastník SMS hlasovania získa finančnú výhru päťstotisíc slovenských korún.
Generálni reklamní partneri: BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, Harmony – nežný dotyk čistoty, Media Partner
Hlavní reklamní partneri: Baťa, športová značka Power, Hotel Holiday Inn, cestovná kancelária Hydrotour, SkyEurope Airlines, cestovná kancelária Orostours
Reklamný partner: Okamea
Oficiálny dodávateľ: Canadian bilingual institute
Mediálni partneri: denník Nový Čas, týždenníky Markíza, Život, Slovenka, Star, mesačníky Eva, Rebecca, Harmónia, MIAU, GoldMAN, WELLness, LA FEMME, SITA, TASR, ISPA, Plazma media, Rádio Okey, N – Rádio, Rádio Dúha.