Missky jazdili v Rakúsku na BMW
5. apríla 2005Missky si prevzali BMW a podpísali honorované zmluvy
12. apríla 2005Jubilejnou desiatou slovenskou kráľovnou krásy sa stala Ivica Sláviková. Rozhodlo sa o tom vo finále jubilejného desiateho ročníka prestížnej súťaže krásy MISS 2005, ktorú organizuje Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV Markíza. Konečný verdikt vyriekla porota na čele s Jiřím Bartoškom. Hlasovanie verejnosti prostredníctvom „esemesiek“ rozhodlo aj o titule MISS SYMPATIA 2005. Získala ho Lenka Vargová, prvou VICEMISS 2005 sa stala Katarína Holáňová. Titul druhej VICEMISS 2005 patrí Lucii Debnárovej.
Slávnostné finále Miss 2005 sa uskutočnilo v bratislavskom Dome odborov – Istropolis v priamom prenose TV MARKÍZA v réžii Vlada Balka. V dvojhodinovom programe sa postupne predstavili mnohé známe osobnosti, ktoré sú spojené s deväťročnou históriou tejto súťaže. Napríklad Milan Lasica a Adriana Sklenaříková, Jiří Bartoška, Marek Vašut, Jarmila Hargašová, Števo Skrúcaný, Martin Nikodým, ale aj Janek Ledecký, skupina Black Milk, Jožo Ráž alebo Peter Nagy a skupina Gladiator. V porote, okrem iných osobností, bol prítomný aj manžel Adriany Sklenaříkovej a populárny francúzsky futbalista Christian Karembeu. Najväčším lákadlom pre mladé publikum však nepochybne bola v súčasnosti jedna z najpopulárnejších speváčok Natasha Bedingfield z Veľkej Británie či exotický spevák Arash, ktorého preslávil hit Boro Boro.
Najkrajšia Slovenka roku 2005 získala spolu s korunkou aj automobil BMW radu 1, ročnú honorovanú zmluvu s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún či cestu okolo sveta. Ďalšie hodnotné ceny potešili nielen I. a II. VICEMISS, ale aj všetky finalistky a náhradníčku. Víťazka hlasovania verejnosti, MISS SYMPATIA 2005, sa takisto môže tešiť na BMW radu 1. Tretí automobil BMW radu 1 získa vyžrebovaný účastník SMS hlasovania o MISS SYMPATIA. Jeho meno sa verejnosť dozvie v pondelok 11. apríla v televíznej relácii Doma s Markízou.
Ďalšiu možnosť vyjadriť sympatie svojej favoritke mali aj priaznivci internetu, pre ktorých bolo určené hlasovanie o MISS INTERNET. Víťazkou sa stala Lenka Vargová. Internetové hlasovanie prebiehalo od 7. marca do 8. apríla 2005 do 24,00 hod. Aj v tomto prípade sú pre víťazku a vyžrebovaného hlasujúceho internetistu určené zaujímavé a hodnotné ceny. Tradične nechýbalo ani hlasovanie akreditovaných novinárov o MISS PRESS, pričom vyžrebovaný hlasujúci novinár získal televízor značky Panasonic. Žrebovaním o tom rozhodla práve MISS PRESS 2005 Katarína Holáňová.
Projekt MISS 2005 podporili: generálny reklamný partneri: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky, BMW a módna kolekcia BMW Lifestyle, cestovná kancelária Hydrotour a Kúpele Dudince – voda, ktorá lieči. Hlavní reklamní partneri: Baťa, Reebok, hotel Holiday Inn a Air France. Reklamní partneri: kozmetická firma Mary Kay, odevná značka Fornarina, Reda – dodávateľ reklamných predmetov, Víno Nitra, spol. s r.o., Green Art – kvetinové dekorácie, Grand hotel Permon a GAMO – informačné technológie. Oficiálni dodávatelia: Lýdia Eckhardt, Alice Abraham, Unique – Jana Pištejová, Samsung – jedinečný štýl mobilných telefónov, Mania – špecializované predajne slnečných okuliarov, Zoracentrum, Zlatokov, Olympus – značka klasických a digitálnych fotoaparátov a Modeta Style. Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas a Šport, týždenníky Markíza a Slovenka, mesačníky Eva, Rebecca, Auto Magazín, Goldman, Miau, N Rádio, Rádio Dúha, Rádio Kiks, Žilinský večerník, TASR a spoločnosť ISPA.