Ďalší úspech Slovenska na Miss International
8. októbra 2003Adriana Pospíšilová odcestovala na Miss World 2003
12. novembra 2003Tlačová konferencia hlavných organizátorov v bratislavskom hoteli Holiday Inn odštartovala nový ročník súťaže krásy MISS, ktorej slávnostné finále sa spolu s dekorovaním novej slovenskej kráľovnej krásy uskutoční v priamom televíznom prenose v sobotu 17. apríla budúceho roka. Hlavní organizátori súťaže MISS 2004, ktorými sú aj v tomto roku Produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a TV MARKÍZA, sa opäť pokúsia v priamom prenose pripraviť divácky atraktívny program, ktorého sledovanosť naposledy dosiahla 46 %. Projekt MISS 2004 má niekoľko etáp. Prvou z nich je samotné vyhlásenie nového ročníka prostredníctvom masívnej mediálnej kampane. Vo vybraných printových médiách je uverejnená prihláška do súťaže, ktorú je potrebné poslať spolu s fotografiou tváre a postavy do konca tohto roka na adresu Produkčného domu FORZA. Minulý rok sa do súťaže prihlásilo 1278 dievčat, ktoré museli splniť podmienky účasti. Tie sú rovnaké aj v tomto ročníku: záujemkyne musia byť slobodné, bezdetné, musia mať slovenskú štátnu príslušnosť, výšku nad 170 cm a v deň konania finále musia byť vo veku od 18 do 24 rokov. Prihlášky do súťaže budú zverejňované počas nasledujúcich necelých dvoch mesiacov. V tomto období, najneskôr do konca decembra, by už mali byť všetky vyplnené prihlášky v Produkčnom dome FORZA tak, aby mohli byť všetky dievčatá zaradené do 4 regionálnych castingov, ktoré sa uskutočnia od 13. do 16. januára budúceho roka v Košiciach, Banskej Bystrici, Nitre a Bratislave. V hlavnom meste sa vzápätí uskutoční aj neverejné semifinále a napokon v sobotu 24. januára 2004 verejné predstavenie 12 finalistiek spolu s náhradníčkou. Druhou etapou súťaže MISS 2004 je komplexná príprava finalistiek, ktorá okrem individuálnej prípravy zahŕňa aj dve sústredenia. Tie sú zamerané najmä na pohybovú prípravu dievčat. Z pohľadu adeptiek na najkrajšiu Slovenku sa však najväčšiemu záujmu teší práca renomovaných odborníkov v oblasti kozmetiky, popredných vizážistov a kaderníkov. Napokon ide o súťaž krásy, kde môže zohrať úlohu každý detail. V tomto období prebiehajú aj prvé skúšky kostýmov a doplnkov ako aj nácvik choreografie na finálový večer. Záverečnou etapou projektu MISS 2004 je slávnostné finále v priamom televíznom prenose. Rovnako ako v minulých ročníkoch si aj súťaž MISS 2004 zachová exkluzivitu cenami pre víťazku. Okrem iného na ňu čaká aj ročná honorovaná zmluva s Produkčným domom FORZA na 1 milión korún, luxusný osobný automobil BMW Compact a exotický letecký zájazd. V hre sú aj ďalšie honorované zmluvy, ďalšie 2 osobné automobily BMW Compact, exotické letecké zájazdy a mnoho ďalších hodnotných cien pre všetky úspešné finalistky spolu s postupovými nomináciami na medzinárodné súťaže krásy ako Miss World, Miss International či Miss Europe.
Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2004 sú: WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky a vyhlasovateľ súťaže MISS Wella DESIGN, BMW – radosť z jazdy umocnená lifestylovými doplnkami a oblečením BMW a cestovná kancelária Hydrotour.
Hlavní reklamní partneri: BAŤA, Reebok, Bartolomei Finance – obchodník na svetových finančných trhoch, Galéria Galant – Juraja Tkáčika a hotel Holiday Inn.
Mediálni partneri: televízia Markíza, Rádio Okey, Rádio Okey Top, denníky Nový čas, Šport a Košický večer, týždenníky Markíza, Slovenka a Rodina, mesačníky Eva, Ženský magazín, Auto Magazín, Harmónia, Maxi Super a Kamarát, spoločnosť ISPA a TASR.