Verejné predstavenie finalistiek MISS 2001

Vyhlásenie súťaže MISS 2001
28. septembra 2000
Záverečné sústredenie MISS 2001
29. marca 2001
Vyhlásenie súťaže MISS 2001
28. septembra 2000
Záverečné sústredenie MISS 2001
29. marca 2001

Bratislava (10. február 2001). Verejným predstavením finalistiek v bratislavskom hoteli Holiday Inn vstúpila súťaž krásy  MISS 2001 do ďalšej etapy. Celý  projekt odštartoval  už vlani na jeseň, kedy organizátori, ktorými sú produkčný dom FORZA v spolupráci s agentúrou OKLAMČÁK Production a televíziou MARKÍZA,  vyhlásili prvý ročník prestížnej súťaže krásy v novom miléniu.

Projekt MISS 2001 má niekoľko etáp. Samotné vyhlásenie súťaže bolo sprevádzané masívnou  mediálnou kampaňou v elektronických a tlačených  médiách, ktoré uverejňovali prihlášku do súťaže. Na jej základe boli všetky prihlásené uchádzačky pozvané na jeden zo štyroch výberových  kastingov. Tie sa uskutočnili na regionálnom princípe začiatkom tohto roka.

Do súťaže MISS 2001 sa prihlásilo celkovo 1 278 dievčat. Na kastingu v Nitre sa zúčastnilo 257 uchádzačiek, v Banskej Bystrici 326 dievčat a  v Košiciach 181 adeptiek. Najpočetnejšiu účasť zaznamenal  posledný kasting, na ktorom sa v Bratislave zúčastnilo 532 dievčat. Do neverejného semifinále, ktoré sa uskutočnilo v nedeľu 4. februára v Bratislave,  postúpilo 45 semifinalistiek.

Prvá  naozaj ťažká  úloha  čakala na výberovú porotu na záver semifinále, kedy musela zverejniť mená dvanástich finalistiek spolu s jednou  náhradníčkou. Neľahkú úlohu mali spomedzi všetkých členov poroty najmä modelingoví odborníci Miro Šimonič a Ivo Ladižinský z produkčného domu FORZA, ktorých úloha spočívala v profesionálne prísnom  zhodnotení  zovňajšku adeptiek.

Nemenej dôležitá, aj keď zdanlivo jednoduchšia úloha čakala  na psychológa.  Michal Arpáš  v individuálnom rozhovore s každou adeptkou na finále skúmal ich motiváciu, komunikačné schopnosti a odolnosť voči stresu. Skúsenosti z minulých ročníkov MISS tak nepochybne zohrali pozitívnu úlohu pri výbere finalistiek Silvie Takáčovej a Lucii Pilkovej, ktoré sa v predchádzajúcich rokoch zúčastnili súťaže  ako náhradníčky  .

Po verejnom predstavení  finalistiek médiám, reklamným partnerom ako aj širokej verejnosti  ich čakajú dve týždňové sústredenia. Novinkou je zahraničné sústredenie v Tunisku, na ktoré odlietajú finalistky vďaka CK Kartago Tours spolu s realizačným tímom už vo štvrtok 15. februára. Ďalšie sústredenie sa uskutoční v Hoteli Permon v Podbanskom. Samotné finále sa uskutoční v priamom prenose TV MARKÍZA v sobotu 21. apríla 2001.

Korunku najkrajšej Slovenke roku 2001 odovzdá v bratislavskom Istropolise úradujúca MISS 2000 Janka Horečná.  Spolu s korunkou získa MISS 2001 aj osobný automobil Toyota RAV 4, poistený v Dopravnej poisťovni, a.s. Okrem toho víťazka získa ročnú honorovanú zmluvu s produkčným domom FORZA na 1 milión korún, exotický letecký zájazd od CK Leonardo, kozmetické balíčky a ďalšie ceny.

Naprázdno neobídu ani I. a II. VICEMISS 2001, na ktoré čaká takisto celý rad hodnotných cien. Okrem  honorovaných zmlúv s produkčným domom FORZA a  exotického   leteckého  zájazdu to je sada kozmetiky AVON, kolekcia obuvi od značky Mixer či poukaz na celoročnú starostlivosť v Beauty salóne Artamis.  Navyše všetky  finalistky získajú  letecký zájazd do Turecka a sadu športového oblečenia Reebok

Na MISS SYMPATIA 2001 čaká osobný automobil Toyota Yaris.  Výherca ďalšej Toyoty Yaris bude v priamom prenose  vyžrebovaný spomedzi účastníkov audiotexovej súťaže. Okrem toho bude vyhlásená a patrične odmenená aj MISS PRESS, MISS INTERNET, MISS najkrajšie vlasy, MISS AVON a MISS SMINT KISS (Miss najkrajší úsmev).

Dôležitú úlohu zohráva v projekte MISS 2001 mediálna podpora. Spolu s tradičnými mediálnymi partnermi, nezávislým denníkom Nový čas, denníkmi Národná obroda a Šport, týždenníkmi Markíza a Slovenka, mesačníkmi Ženský magazín, Dorotka,  Auto Magazín a Maxi Super, tlačovou agentúrou SITA, prikladajú  organizátori MISS 2001  veľký význam spolupráci so spoločnosťou ISPA či  Rádiom Koliba.


Generálnymi reklamnými partnermi MISS 2001 sú WELLA – značka špičkovej vlasovej kozmetiky WELLA, Poisťovňa DRUKOS, Credit Partner a Toyota Motor Slovakia. Hlavnými reklamnými partnermi sú Avon Cosmetics, Vitana Slovensko, Kartago Tours, CK Leonardo, Reebok, Dopravná poisťovňa, a.s., Capital Invest, o.c.p., a.s., Intersonic Cinema, hotel Holiday Inn a GAMO Banská Bystrica. Reklamnými partnermi sú Hotel Permon, Beauty salón Artamis a Galéria MIRO.

Zdieľajte